2015. július 2., csütörtök

Sziasztok!

Sziasztok!

    Üdvözlök mindenkit a blogomon ^^
Ez a blog a Yaoi írásaimnak készült.
     Nagyon sok OneShot ötlet illetve folytatásos történet fogalmazódik meg bennem nap, mint nap így úgy döntöttem, hogy  megosztom veletek ezeket a ficiket. Remélem értékelni fogjáok. Kommemteket szívesen várok! Nem harapok, barátságos emberi lény lennék szerintem, mint ti akik remélem az olvasóimmá lesztek/váltok.  Számomra mindegy, hogy ha névtelenül írsz nekem az is sokat jelent! Kérlek légy bátor és jelezd számomra érdeklődésed még ha csak egy-két mondattal is. Persze, a kommentelés NEM kötelező csak feldobnátok vele a napom.

Tudnivaló: Elöször írok így kérlek nézd el az esetleges botlásaim (persze elírás, helyeseírás , vessző és egyéb miatt nyugodtan szóljatok!)

Jelmagyarázat:

       Y - Yaoi
        +18,+16 stb.-  lelki károsodásért nem vállalok felelőséget! 
       OS-  egyrészes kis szösszenet
       Oc - saját karakter
       T - így fogom jelölni azt a fictiont aminek több része is várható

Köszönöm, hogy velem tartasz!
    Facebook csoportban is szívesen látunk mindenkit ott még engem is megtaláltok.

*  Yaoi =  Boy x Boy szerelem. Homoszexuális kapcsolat!



[Kérlek, hogy ha a yaoi-t nem szereted vagy nem fogadod el akkor távozz a blogomról minden epés megjegyzés nélkül :) Köszi ^^  ]

       

2 megjegyzés:

  1. Hahaha én írom az első megjegyzést, ez azz ^^ mint láthatod megtaláltam a blogodat (kissé nehéz volt, a google nem akart segíteni valamiért O.o) úgyhogy most jöttem olvasni és eltökélt szándékom minden bejegyzésedhez írni valamit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Unnie! ^^
      Ahhh...adnom kellett volna linket xD na mindegy ...
      Na, de Unni dongsaenged nem haragszik meg ha nem írsz neki ....az is lényeg ha olvasod! *---*♥♥

      Törlés