2015. július 2., csütörtök

Ismertető ^^


Sziasztok bele is vágnék az első több részes fictionomba ^^ remélem tetszik majd nektek.

"Fő" szereplők:

       Kim JongIn

         Do KyungSoo


      Park ChanYeol



         Byun BaekHyun
 
* Más bandákból is találhatók majd szereplők ^^


" JongIn pov:




~  Igazgatói iroda~

-  Nem fogom minden héten elismételni magam JongIn ez volt az utolsó, hogy figyelmeztettelek ..
-    Na, de igazgató úr én nem tettem semmit - próbáltam ellenkezni. Persze, hazug szavam mit sem ér hisz tudja az igazat és én is tisztában vagyok vele.
-   Ne vágj a szavamba!- csattan fel idulatosan rácsapva mérgében az asztalra. -   Elegem van a folytonos lelkizésekből be kell látnom ez nálad nem használ semmit.. más módszerek kellenek ide-mosolyog rám gúnyosan.
-      Most ki akar rúgni?
-     Dehogy, van erre egy sokkal jobb megoldás is. Méghozzá te és a kis haverod minden nap a tanulótársaitokkal tanultok a hely tőletek függ-mosolyodik el győzelem ittasan. Tanulótárs?!
-  Mi ?- kerekednek el pillanatok alatt szemeim. Lehet, hogy sokszor járok ide, de ez az első hogy drasztikusabb megoldáshoz folyamodik.
-  Nem mi, hanem kik -mosolyog még mindig fültől-fülig. De bevernék neki most egyet. -  A tanuló társaitok  Byun BaekHyun és Do KyungSoo a tizenegyedikes pszichologia szak legjobbjait szereztem meg számotokra, remélem megfelel.-nevet jóizűen. Tényleg meg kéne ütnöm.
.....   "

4 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Úristeeen *-* imádom a sulis sztorikat :3 Az igazgatót máris kedvelem, belevaló karakter az tuti :P Kai-ról ne is beszéljünk. Imádom a seggfejeket, legalábbis a történetekben mert olyan jól össze lehet őket hozni a stéberekkel :3
    Jól hangzik a történet, kíváncsian várom a folytatást ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jajj..de kis cuki vagy *-* nem gondoltam, hogy itt majd számíthatok kommentre, de köszönöm neked! :)
    Az igazgatót erős karakternek akartam, mert a terveim szerint lesz még mit hozzá fűzni ;)
    xD igen stréber+seggfej = szerelem :D persze, ezt nem karom könnyen megoldani :'D kíváncsi vagyok mi lesz a véleményed a többi karakterről ^^
    U.i: Puszii~ ♡

    VálaszTörlés
  3. na ide is jöttem hogy nyomot hagyjak az utókor számára :D Már most felkeltetted az érdeklődésem, úgy érzem hogy tetszeni fog nekem ez a történet ^^ Ja, és Channieeeee de helyes vagy *-* *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyomot hagysz számomra (na meg az urókornak xD) és boldoggá teszel a komiddal *-* Ennek örülök és remélem sikerül lenyűgöznöm :3 YODAAAA :D ahh....ő mindig az.

      Törlés