2015. augusztus 3., hétfő

Pszichológusok vs Pincérek~Hatodik rész~



Chanyeol pov:

Reggel nagy vigyorral az arcomon pattantam ki az ágymból  majd egyből melegitőmet felkapva a fotelemből indultam a fürdő irányába. Nem akartam elsietni semmit, hisz szép nap a mai ezért a kádba engedtem magamnak félig vizet majd tele nyomtam tusfürdővel. Gyors ledobtam pizsamám majd  befeküdtem a kádba..már amennyire ez sikerült. Miért?! Miért nem gyártanak száznyolcvanöt centis embereknek is kádat?  Oldalra pillantva tekintetem végig vezettem a zuhanykabinon mely most oly' csalógatóan  ragadta magával iriszeim. Hm...most már ki nem kelek. Amúgy sem olyan vészes, hisz csak a lábam ötöde lóg ki. Kissé csalódottan hunytam le pilláim, de azért ebben is van valami jó: nem kell álnom! Mármint a lábaimon...nem ÚGY állni az kissé fura lenne így korán reggel. Nagyot sóhajtva próbáltam kizárni mindent elmémből. Körübelül öt
 percig élvezhettem is  a nyugtató csendet ami körülvett majd az ajtó mögül felhangzott nővérem most  hihetetlenül irritáló kissé magas orgánuma.
-   Park Chanyeol vonszold ki a csontos segged! - kiabálta frusztráltan.
-  Yoora talán problémáid vannak?- hihetetlenül játékosan csengett hangom, de bevallom élveztem Yoorat piszkálni és ezt nem is titkolom. A probléma egyet jelent a havi női bajával, de férfi vagyok így ezt nem hangoztatom.
-   Chan fejezd be! Most pedig gyere ki!- ordibál, mint a fába szorult féreg.
-    Még öt percet kérek- mondom nyugodt hangon bár már eléggé kezd zavarni a folytonos zaklatása.
-  Minek neked még öt perc?- kérdi frusztráltan.
-   Öt perc alatt még gyors kiverem- nevetek fel harsányan majd már csak nővérem hisztérikus rinyálását hallom ahogy azt kiabálja, hogy egy "idióta, undoritó perverz állat" vagyok. De csak távolodó lépteit hallom majd elégedetten konstatálom, hogy már nem is akar bejutni. Három percig még áztattam magam majd gyors kipattanok és magamra szenvedem ruháim. Vigyorogva lépek a konyhába, hogy megtömjem hasamat valamivel végre.
-   Jó reggelt Yeol-köszön anya mosolyogva-  Öltözz valami rendes ruhába majd pakolj be két napra elegendő cuccot- vázolja az alapokat.
-  Hova megyünk?-huppanok le a székre majd beleharapok vajas lekváros piritósomba.
-  Elmegyünk a Hyunahékhoz-mosolyodik el.
-    De az csak Yooranak jó, de nekem nem- panaszkodok az asztalra borulva. Anya csak felnevet nyomoromon majd tovább süti a rántottát.
-  Na mivan sikerült kiverned?- vág nyakon nővérem nevetve.
-   Park Yoora!- jön be apa is majd helyet foglal elöttem. Eseménytelenült telt a hétvége. Vagyis élvezhettem Hyunah idióta meséit, hogy mi történt vele a suli kezdetekor és hogy kik is szerelmesek belé. Hh...mert engem aztán izgatott az idióta sztorijai. Oké, Yoora jól elhallgatta ezeket, dé én egy életre agyfaszt kaptam.

Hétfőn elég leamortizálódott állapotban mentem a suliba, de ott hála a haveroknak sikerült kicsit jobb kedvre derülnöm. Kicsit meglepődtem mikor Kai karon ragadta Henryt, de aztán engem is hívott így felejtődni látszott kételyem miszerint mégis kicsit undorodik tőlem. Szépen elmagyarázta nekünk, hogy hova és miért is megyünk.
Stréberekhez képest igen szemrevaló fiúk ezt meg kell hagyni....oké talán tényleg sokat voltam a radiátor közelében és túlságosan is bemelegedtem. Udvarisan bemutatkoztam ami Kairól nem mondható el, hisz bunkó paraszt módjára viselkedett szegény Kyungsooval. Muszáj volt vigyorognom, hisz Kyung viselkedése nagyon hasonlított valakijére. Ez a valaki nem más, mint Kim Jongin. Huh....már előre érzem, hogy itt még lesznek viták.Bár Baekhyun nem beszélt túl sokat mégis eltudtam könyvelni egy kerti törpének. Vagyis hozzám képest az. Baekhyun nagyon szép arccal rendelkezett és világosbarna tincsei tökéletesen kihangsúlyozták szépségét. Amit láttam az alakjából elég tetszetősnek bizonyult..vagyis karcsú és kecses derékkal rendelkezett. Kyungsoo egy kicsit férfiasabb arccal rendelkezett, de ennek ellenére nagyon jó alakkal rendelkezett ő is csak úgy mint barátja. Sikerült megbeszélnünk mident és holnap Kainál lesz az első óránk. Hát én őszintén szólva szart sem tudok az anyagból, de mindegy.
-  Min gondolkodsz?- mosolygott fel rám Kai.
-   Semmi- nevetek fel majd lassan meglapogatom Kai hátát.
-   Melyik jön be?- kúszik sunyi mosoly arcára.Szemeim forgatom az idióta kérdésén.
-  Mind a kettő nagyon helyes, de egyiköjüket sem ismerem- morgom orrom alatt.
-  Majd megismered őket- fintorogva fordul be a terembe majd lehuppan helyére.
-  Ne legyél bunkó velük holnap-oktatom ki majd én is levágódok mellé.
-  Sosem voltam bunkó- morogja majd fülesét felhelyezi fejére és elinditja az egyik számot a körübelül a háromszáz közül. Szenvedélye a tánc, de mindig kell valami amire mozoghat. Magam előtt látom, ahogy agytekervényei mozognak az új koreográfián. Mosolyogva figyelem a beérkező diákokat aki fenhangon ecsetelik a hétvégén történteket. A tanárnő is beszédeleg az órára majd az kezdetét veszi a tanitás. Hamar eltelik a mai nap majd lassan egyedül indulok haza. Általában Kaival és Sehunnal megyek haza valameddig. De Kainak tánc órája van ahogy Hunnienek is de ő az utolsó közös óránkon már nem jelent meg. Nem tudom hol lehet, de úgyis kiszedem majd belőle. Kabátomat még jobban összehúzom magamom ahogy megérzem a hideg fuvallatot ami miatt borzongás fut végig rajtam. Utálom a hideget.  Haza érve ledobom magamról táskám majd a konyhába veszem az irányt, hogy egyek valamit. Miután bedobtam egy tál ráment vissza csoszogok -végre teli hassal- az ajtóig majd felszedem hanyagul elhajított táskám. Nővérkém dolgozik csak úgy mint a szüleim így egyedeül leszek egy darabig. Szobámban letelepszem az ágyamra és elő szedem a könyveim. Az ágy kényelmesebb, mint a szék az író asztalom előtt ez köztudott tény ezért inkább itt szoktam tanulni. Kinyitva az irodalom könyvem egyből el is hajítom majd a kezembe veszem a matek könyvem majd megpróbálkozom a feladat megoldásával, de nem igazán akar kijönni a helyes megoldás. Miután ezt is megunom csak félre teszem, hisz matek a harmadik óra és addig lesz bőven időm lemásolni majd Henryről a leckét az egyik mellékhelyiségben. Fáradtan nyújtózkodom egy kicsit majd inkább a kezembe véve gitárom kezdek el játszani. A zene mindig megnyugtat és imádok gitározni. Lassan és halkan kezdek el hozzá énekelni teljes beleéléssel. Az ajtóm halk nyikorgása ránt vissza a valóságba.
-   Szép dal volt- huppan le mellém Sehun, aki nem is értem mit keres most itt.
-  Neked is szia és minek köszönhetem váratlan látogatásod?- meredek rá felhúzott szemöldökkel majd gitárom az ágymnak támasztom.
-   Segítenél?- mered rám kétségbeesett arccal.
-   Miben?- morgom kicsit zavartan és morcosan. Mindig nekem kell segíteni.
-   Tudom, hogy fura meg minden, de...de csókolj meg- pillant rám, de tekintetét azonnal elkapja amint szembesül fintorral csúfitott arcommal. Teljesen megdöbbent hisz Oh Sehun...vagyis Ő  itt Oh Kibaszott Sehun!
-   Mégis...miért tenném?- meredek rá értetlen ábrázattal. -  Ha most akarsz megbizonyosodni arról, hogy meleg vagy akkor ez....
-   Nem!-vág a szavamba indulatosan-Én..én nem vagyis csak ...aishh!- túr két kézzel szőke hajába majd hanyatt vágódik az ágyamon.
-   Sehun, mi a baj?- dőlök én is ágyamra. Oldalra pillantva csak annyit észlelek, hogy tekintetét mereven a plafonra szegezi és megpróbál ignorálni ...a saját szobámban!
-  Oh Sehun, mondd már- löködöm meg kicsit vállát, hogy észleltessem érdeklődésem.
-   Éreztél már úgy, hogy csak egy árny vagy? Egy senki, mihaszna és felesleges emberi lény aki nem képes semmit sem tenni? -néz rám kissé szomorúan.
- Igen-  mosolyodom el a kissé szomorú pár nappal ezelőtt történt eseményen.
-   Tetszett már valaki? Valaki olyan aki iránt nem kéne, hogy bármit is érezz? Vagy megesett már veled, hogy az illető nem vette észre az érzéseid? Vagy tudod milyen érzés mikor mással látod? - nevet fel keserűen.Meglepődötten kapom rá tekintetem.
-   Ki a szerencsés aki élvezheti Mr. Oh figyelmét?- mosolyodom el bátorítóan.
-  Maradjon az én titkom-suttogja maga elé majd újra elmosolyodik, de most őszintén.
-   Mindet átétem már.
Várj egy kicsit és harcolj érte. Tegyél olyan dolgokat, hogy észre vegyen téged. - mondom ami jelen pillanatban eszembe jut. Sosem voltam egy nagy lelkizős.
-  Melyik filmből léptél ki?- mered rám kérdőn szemöldökét felhúzva. Nem sokáig bírja ezt a számonkérő stílust így egyből nevetésbe fordul tettetett  komolysága.  Kettőnk közül én vagyok a komolytalanabb így ahogy meghallom kissé röhejes nevetését hangosan vihogok fel.
-   Edward Cullen vagyok- nyökögöm ki két röhögés között.
-   Fúj már így tuti nem kell a csókód-fintorog majd egy egszerű mozdulattal oldalba rúg amitől pillanatok alatt a padlón elterülve találom magam.
-   Háhá...Edward vérszippantó Cullent száműztem a birodalmamból-kabál majd az ágyról felpattanva mellém sétál majd úgy tesz, mint ha nagyon erősen rugdalna.
-   Ti meg mit műveltek?- tekintetem az ajtóban álló lányra kapom aki nem más, mint a nővérem.
-   Semmit- vigyorog Yoorara.
-  Ja, persze...hallottam pár fúrcsa szót- mormogja majd mutogatni kezd Sehunra.
-  Edward nem fura csak a film. Bár én örülnék, ha kiszappantyúzná most a véred- röhög hanyat vágódva Hunnie.
-  Idióta ez a gyerek-fintorogva távozik majd maga mögött becsapva ajtóm távozik.
-   Szerinted hallotta a csókos dolgot?-komolyodik meg végre.
-   Hm..leszarom- rántom meg vállam.Sehun is vállat ránt majd vissza sétál az ágyamhoz és kezébe veszi a fizika könyvem. Még egy idelyig beszégettünk ..meg tanultunk amit furcsa, hogy kötelezővé tett hirtelen.
 Nyolc felé Hunnie távozott így kicsit a kedvem is megcsappant. Morogva kaptam fel az alvós cuccom majd bevonultam a fürdőbe. Most egyből a zuhany felé veszem az irányt majd beállítom magamnak a vizet és belépek a zuhany tálcára. Nyomok egy kevés tusfürdőt a tenyerembe majd bekenem egész testemet vele. Lassan mosom le magamról a krémet majd kicsit beljebb lépek, hogy a fejem tetejét is érje a víz. Lassan folyik végig a  hajamon a víz majd az arcomon illetve hátamom(testemen)  folytatja tovább útját a lefolyóig. Hanyag mozdulattal fordítom oldalra a fejem így homályosan, de látom magam a most elöttem lévő kistükörben. Jobb kezem felemelve majd tenyerem lassan az üvegre helyezem és egy mozdulattal letörlöm az üveg felületet. Végig nézem arcom minden kis szegletét majd kissé elmosolyodom. Nem vagyok az a nagyon dögös pasi, de nem mondanám magam csúnyának sem. Férfias arcvonásaim már meglátszanak bár ez még alakulhat. Fekete hajam szemembe hullik, de tökéletesen látom ennek ellenére iriszeim. Fél kézzel söpröm el rakoncátlan vizes tincseim, hogy jobb rálátásom nyíljon arcomra. Hh...egész jó képű vagyok. Viszont a füleim...chhh...mindegy ezt néhányan aranyosnak találják. Mégegyszer végig vezetem a tekintetem a tükörképemen majd elzárom a vizet. Komotos léptekkel távozom a fülkéből majd gyors megtörlöm mindenem kék türcsimmel aztán magamra kapom alsóm majd a rövidnadrágom és elhagyom a fürdőt. Lassan vánszorgom le a konyhába ahol csak nővérem tartozkodik.
- Anya és apa? - ülök le az asztalhoz. Eközben Yoora elém rak egy tányér meleg ételt.
-   Elmentek anya egyik barátnőjéhez- ül le elém majd enni kezdi saját adagját.
-   Az jó- motyogom majd tömni kezdem magamba az ételt.
- Sehunnal te most..tudod..
-   Nem járunk csak haverok vagyunk és semmi sem volt köztünk. Szerelmes és tanácsot kért- vágok kusza  mondatába. Bár kicsit meglepő, hogy nem is taszítja hogy esetleg meleg vagyok hisz ha Sehunnal kombinál akkor már csak a szexualitásom is más.
-   Oh..értem- mosolyodik el egy kicsit.- Tudod, hogy ki jön be neki?- faggat tovább. Olyan, mint ha egy vallatás lenne.
-   Nem tudom, de ez mit izgat?- nézek fel kajámból.
-    Semmi csak amiket hallottam vagyis csók, Edward, száműzés, fúj, nem kell ezek a szavak ...szóval azt hittem, hogy jártok- motyogja maga elé.
-   Hm..nem, de téged..
-   Nem zavarna, ha a saját nemedhez vonzódnál- pillant rám. Szemei őszintén csillogtak így elhittem amit mondott. Rá vigyorogtam majd felálltam és a mosogatóba helyeztem piszkos tányérom.
-   Köszönöm a vacsorát- intettem majd felmentem a szobámba. Még felléptem a közösségi portálokra legelőször a legismertebbre: a facebookra. Két új ismerősöm is van. Byun Baekhyun és Do Kyungsoo. Hh...megerősítettem majd megnéztem a bejövőket is.

"  Szia. 
Holnap nem lenne gond, ha negyed ötkor találkoznánk inkább mind a suli előtt a nagykapunál? Még Baekkal van egy kis dolgunk így kérlek találkozzunk ott vagy szünetben keressetek fel minket és keressünk egy találkozó helyet ^^" 
                                              17:36 
Kicsit meglepődtem, hogy Kyungsoo írt, de azért mosolyogva írtam neki  meg a válaszom.

"  Szia.
Nem semmi gond. Akkor találkozzunk az általad megadott időpontban és a hely is megfelelő így legalább kiszúrunk majd titeket. 
    Nem mellesleg jó éjszakát és reggelt attól függ mikor nézed meg ezt. ;) " 
                                       21:16 
Mosolyogva léptem ki a facebookomból majd lecsuktam leptopom tetejét és bebújtam pihe-puha ágyikomba. Holnap úgy látszik fény derül arra, hogyan is tudunk együtt működni. Még agyaltam egy kicsit, hogy mi és hogyan is történt, de fáradságom erősebbnek bizonyult így magával ragadott a képzelet birodalma.


Baekhhyun pov:

Majdnem az egész hétvégémet a szomszéd sráccal Suhoval igazi nevén  Joonmyunnal töltöttem. Fociztunk, kosaraztunk, filmeztünk épp amihez akkor kedvünk volt azt tettük. Joonmyun nagyon helyes férfi, de számomra csak egy barát. Mondjuk tavaly az egyik buliban lekapott, mert túl sok alkoholt fogyasztott és azt hitte, hogy csaj vagyok. Kyung még akkor gyors lerángatta rólam majd inkább haza hoztuk közös erővel. Persze, voltak idióta megjegyzései miszerint csaj vagyok és tuti van pasim. De még Soora is próbált rá  mászni, de ő kicsit drasztikusabb módszert választott így jól pofán csapta amitől Suho össze esett majd idiótán vihogott csak. Lefekvés előtt még felajánlotta testi szolgáltatásait mind kettőnknek. Azóta is piszkálom ezzel a dologgal.
Hétfőn a suliban hamar elteltek az óráink majd csak arra eszméltem, hogy egy vigyorgó Henry kalimpálózik nekünk. Hh...nem igazán ilyennek képzeltem őket bár nem panaszkodhatok, hisz nem csúnyák az biztos. Jongin az a tipikus fasza csávó, de Kyung nem hagyta magát viszont én inkább kussoltam. Kai igazán helyes és szemre való fiú és nem tagadom szívesen töltenék vele akár csak egy éjszakát is. Bár kurva nem vagyok így inkább hanyagolom ezt. Jong nagyon jó testalkattal rendelkezik és látszik rajta, hogy sportol valamit hisz izomzata van és nem pedig a felesleg gyűlt fel rajta. Chanyeol magasabb, mint Jongin és ez kicsit félelmetes is. Hisz most komolyan ezt meg mégis mivel etetik?!
Chanyeol is roppant helyes bár az elálló fülei kicsit viccesek. Mármint nem az, hogy ez rontana a kinézetén...inkább dob is rajta. Már beteg is vagyok! Bár azt észre vettem ahogy Yeol vigyorog Soora. Haverom csak úgy, mint mindenki mást általában őket is hamar lerázta.
-  Ya! Talán bejössz  a fülesnek-vigyorgok rá sunyin. Egy hülye vagy megjegyzéssel nyakon vág majd beiszkol a terembe. Morogva megyek utána majd levágódok én is a helyemre mellé. Persze, hogy én vagyok a hülye. Láttam amit láttam!
Még beülünk a kávézóba Yixingékkel majd olyan öt fele átballagunk Sooékhoz.
-  Kyunggie még mindig ugyanaz a kódod?- mosolygok rá a laptopja elött.
-  Facen?- pillanr rám közben kiszolgálja Luhanékat. Bólogatok neki jelezvén, hogy igen majd vissza nézek a képernyőre.
-   Ugyan az amit te állítottál be- vigyorog majd leül mellém csak úgy, mint a másik két személy. Fogadok, hogy azt sem tudja hogyan kell átállítani. Gyors bepötyögöm a kódot majd azonnal megkeresem az új tanuló társainkat.
-    Mit csinálsz?- mered rám Kyung értetlenül.
-  Bejelölöm a tanulótársainkat- motyogom, de tekintetem nem szakítom el a képernyöről.
-   Yaa..! Csak Chanyeolt, oké? Mr. Faszkalapot ne merészeld- adja a parancsot.
-   Ki az a Mr. Faszkalap?- értetlenkedik Yixing. Mr, Faszkalap Jongin lesz.
-  Ő  -mutatok a képernyőre.
-     Baszki..- mered Luhan is a laptopra.-  Én tuti alá feküdnék- motyogja teljes áhitattal.
-   Ugye tudod, hogy kurvára hetero?- morog Kyungsoo majd nyakon vágja Luhant. Nyak fétise van ennek, de komolyan.
-   Mindegy az...ha nem is dugna meg maximum leszo..
-   Fogd be!- kiabál mellettem Yixing és Kyung teljesen egyszerre amire belőlem kiszagad a hangos röhögés.
-  Senkisem kíváncsi rá mit tennél vele-morog Xing.
-    Ki a másik?- von vállat Lu. Nem jelölöm be Jongint csak ellépek az adatlapjáról majd megkeresem Chanyeolt is.  Hh...tök aranyos kép van kint. Chan minden bizonnyal az anyukája és egy fiatal lány vagy nő nemtudom.
-   Ő se semmi- motyog Luhan.Az biztos. Jobban megnézve édes a mosolya.
-  Hm..jaa- bólogatok én is. Még sunyiban mikor mindenki elmegy le enni rá írok Yeolra Kyung facebookjából hisz tudom, hogy Soo havonta háromszor ha megnézi a bejövőit. Lemegyek én is utánuk miután kiléptem majd egy fél óra múlva elindulok haza. Otthon még köszönök szüleimnek és bátyjámnak majd elindulok fürdeni. Semmi kedvem enni így nem is próbálkozok legyűrni valamit. Viszonylag gyorsan megtanulok majd aludni is megyek.


     
Kedden már kissé lassan tápászkodom ki az ágyamból majd gyors  felkapok valami ruhát ami kezem ügyébe kerül. Hajamat belövöm, szemeimet is kihúzom egy kicsit. Hm...most is helyes vagyok,  mint mindig. Húzok egy vékonyabb kabátot majd táskámat felvéve szaladok el a konyhába bucsúzni és futva teszem meg az utat a suliig. El fogok késni! Öt perc késéssel, de beérek az órára. Még vagy tízszer bocsánatot kérek majd utoljára meghajolva helyet foglalok a lassan már sírva röhögő Soo mellett.
-  Balfasz- vihog fel az óra végén mikor már a tanár úr is elhagyta a termet.
-  Nem tehetek róla- motyogom magam elé.
-   Hát persze a pici Baekkie nem tehet semmiről- gügyög, mint valami ovódásnak.
-   Bocsi anyu legközelebb veled alszom és akkor minden happy lesz- színészkedek neki Byun Baekhyun módon.
-   Aludj inkább Chanyeollal- mosolyodik el sunyin majd rám kacsint.
-  Mi?- most komolyan nem értem. Nem jön  be Chanyeol és nem is fog!
-  Azt hitted nem veszem észre, ha rá írsz?- kérdi számon kérő hangon.
-  Ritkán nézed általában- motyogom majd felállok a padtól és a terem felé veszem az irányt.
-   Mondjuk mindegy is- mosolyodik el mikor mellém ér. Nagyon hamar eltelik a napunk nagyrésze és már csak azt veszem észre, hogy tanulótársaink felé tartunk akik tényleg ott várnak ránk ahol tegnap megírtam Channak....Soo facejéból.
-   Sziasztok- mosolygok  rájuk. Chanyeol egyből viszonozza a kedves gesztusom, de Jongin csak hátat firdul és elindul azt hiszem a házuk irányába.
-   Yaa! Te faszkalap!- kel ki magából melletem Kyungsoo. Yeol csak röhög a szituáción. Az előttünk lévő Jong pedig nem is figyel haverom megjegyzésére csak megy tovább. Húsz perc séta után már egy fehér emeletes ház előtt állunk mind. Belépve azonnal megcsapja arcomat a meleg levegő. A kinti hűvös levegőhöz képest ez most nagyon jól esik. Nagyon szép ez a ház. Stílusosan elegáns. Elég nagy és a falak színei is tükrözik, hogy Jongin anyukája egy elegáns, tanult és kifinomult nő..na meg gazdag.Elég gazdag nő vagy az apja a gazdag, de egy vagyon szóval oly' mindegy. Lassú léptekkel haladunk Yeol és Jongin után akik kicsivel előrébb vannak csak, mint mi. Kyungsoo is rá csodálkozik egy kicsit a házra, de ő egyből feleszmél majd semleges arccal tovább halad.
Láttam Kyung, én láttam!
Fent Jongin szobájában először csak mind a ketten vagyis én és Soo csak megálltunk egyhelyben.
-  Most nem ültök le?- kérdezi Jongin morogva majd egy kis fintorral díjaz minket.
-   Nem mindenki egy bunkó faragatlan paraszt, mint te!- ránt vállat Soo majd közelebb megy az ágyhoz és helyet foglal Chanyeol mellett. Akkor Kai és Soo mellett kell, hogy legyek?! Áhh...
-    Tanuljunk- motyogja Chan majd előpakolja a könyveit. Mindenki egy ember ként mered Jonginra aki nyugodtan ül csak ahelyett, hogy kiszedné a könyveit legalább.
-   Jongin a könyveid- sóhajtok fel végül én kissé frusztráltan. Puffogva, de előszedi majd középre hajítja azokat egy mozdulattal.
-    Mit tudtok az anyagból?- kérdi Kyung.
-    Soo rosszul kérdezted- súgom halkan. Kyung csak rám mosolyog majd megrázza a fejét.
-    Ez elmond mindent?- szólal meg gúnyosan Jongin majd meglengeti a könyvet amit SEHOL sem nyitott ki!
-   Valahogy gondoltam, hogy Mr. Kim köcsög Jongin nem tanul- mosolyog Soo is amolyan Sátán Soo módjára. -  Na és te Yeol?- vesz vissza a gúnyból majd az említett személyre néz.
-   Öhm...tegnap tanultunk Sehunnal így a második leckét valamennyire tudom, de az elsőt nem- vakargatja tarkóját lesütve közben tekintetét.
-  Oh..az nem is olyan rossz, hisz egy lecke öt fejezet vagy ..hat,  de neked nincs olyan sok lemaradásod fizikából- mosolyog Soo bátorítóan majd hátba veregeti gyengéden Chanyeolt.
-   Kai- szólal meg Jongin is egy kis idő után.
-  Mi?- nézünk rá Kyungsooval kissé értetlenül.
-   A Kait jobban szeretem szóval hívjatok így- motyogja majd lapozgatni kezdi a könyvet.
-    Ez hülye név- mormogja legjobb haverom.
-   A tied a hülye név- morog Jongin vagyis Kai most már...
-    Persze, mert míg az én nevem hülye addig ..
-    Pofa be ovisok!- kiabál mérgesen Chanyeol. Mind megszeppenve nézünk rá bár én most hihetetlenül örülök annak, hogy kimondta azt amit jelen pillanatban gondol.
-   Nekem van egy sokkal, de sokkal jobb ötletem- mosolyodik el Chan diadal ittasan.
-   Mi az?- hunyorog Kai érdeklődve.
-   Te és Soo együtt én és Baek együtt- mondja szűkszavúan. Én és Ő? Ez most...egy randi vagy csak valami..
-   Csoportokra oszlunk, mert én ha így folytatjátok elmegyógyintézetbe fogok vonulni rövid időn belül- magyarázza meg a döntést amit végig hallgatok, mert nem volt más választásom, de azt hittem hogy valami más is közre játszik, de végülis oly' mindegy. Nem Luhan vagyok így úgysem feküdnék hanyatt neki az első randi után vagy előtte.
-   Én nem maradok vele- mutat Jongin Soora ahogy végre feldolgozta a hallottakat.
-    Nem olyan rossz Chan az elméleted viszont miért én maradok vele? Baek is maradhatna ezzel!-
-   Mert ahogy mondtad Yeollal nincs olyan sok "probléma" míg Jonggal igen...na meg szeretsz engem- öltök rá nyelvet majd magamhoz ölelem vigyorogva.
-    Oké, akkor holnaptól csoportokban leszünk most viszont én lépek- motyogja Soo majd felpattan az ágyról és a kabátjáért nyúl.
-   Nem tanulunk?-nézek rá boci szemekkel.
-   Baek neked is jönnöd kell- vigyorog- Ma van apa szülinapja és egyben a dolgozói találkozó is, nem emlékszel?- mosolyodik el. Dolgozói találkozó? De hisz az apukája szülinapja már volt!
-  De..de menjünk-motyogom majd lassan feltápászkodok. Még elköszönök tőlük ahogy Soo is és haza felé indulunk. Utközben még kifaggatom Kyungot is erről a hirtelen hazudozási szarságáról majd elválunk és a saját utcánk felé vettük mindketten az irányt. Otthon vettem egy gyors zuhanyt ami tényleg nagyon gyors volt! Enni  már egyáltalán nem volt erőm sem kedvem így tanulás nélkül mentem lefeküdni. A hülyeség és a lustaság terjed. Channal vagyok beosztva, remek! Hh..aludj Byun.













3 megjegyzés:

  1. Ejnye, Sehunból is ribancot csinálsz? xD Luhanról tudjuk, hogy egy hímribanc, Kai alá meg csak a hülye nem fekszik be. Viszont eljön majd az idő, hogy Jongin megerőszakolja Satansoot, Vagy Soo fogja Kait lovaglópózban xDDD Bocsi, ezt nem hagyhattam ki. xD
    Öhm, fúúúj, Robert Pattanás, hát Chan jobb vagy te annál, úgyhogy örülök, hogy Hunnie kirúgdalta belőled xD De az a csókolj meg, áhh végem.
    Tudom én, hogy ki az aki előbb-utóbb Sehun alatt fog nyögdécselni :D
    Okééé, Jongin tényleg egy faszkalap és még csak nem is tagadja :D Hát én nagyon is díjazom Chanyeol ötletét, csak abból a tanulásból nehogy más legyen :3
    Abban viszont nem vagyok biztos, hogy Soo nem fogja kikaparni Jong szemét xd
    Asszem ennyi voltam, többit, ha úgy van úgyis megbeszéljük privátban :)
    Csak nem miattam tudtad lassabban írni a részt?
    Várom a kövit ^~^

    VálaszTörlés
  2. Sehun hát Ő a kis cica baba bár nem alkotom meg ribinek mint Lulu drágát xD Lu csak szeretné Kait de biztos hogy nem kapja meg az a kis perverz xD A képzeletemben már mind mét mód lejátszódott *O* nem perverz vagyok csak a fantaziám élénk xD én sem szeretem Robertet, de viccesen jött ki xD Hát lehet hogy sejted de nem biztos ...bárki lehet xD HÁHÁ...mondtam hogy kreol cica faszkalap :D Hm...még titok mi fog történni *-* Kyungék már más tészta és nem mondok újat ha elmondom hogy nem lesz felhőtlen kapcsolatuk xD barátilag ...egyenlőre. Priviben persze és a perverz gondolataid is végig hallgatom xDD Háát ...részben drága dongsaengem, de legalább kicsit eltudtam szabadulni a bloggertől...na meg a sok baromtól xD
    Nagyon sietek ^^

    VálaszTörlés
  3. Luhan hogy te mekkora egy perverz állat vagy xDD Mondjuk megértem, én sem utasítanám vissza Kai-t, de Sátán Soo-val szívesebben nézném xDD
    Ejnye-bejnye Sehunnie, miért van olyan érzésem hogy tudom hogy ki jön be neked ? :D :D

    Hahaha Channie jól kitolt a Mr.Faszkalap-Sátán Soo párossal xDD Nagyon nagyon kíváncsi vagyok hogy mik fognak ott tőrténni tanulás címszó alatt :'D

    VálaszTörlés