2015. augusztus 15., szombat

Pszichológusok vs Pincérek~Nyolcadik rész~

          Sziasztok!
Jó pár nap  kihagyás után újra itt vagyok és remélem nem okoztam/okozok csalódást! :) ♥
                  Jó olvasást bogyók! ^^





Jongin Pov:

Reggel hat órakor eget rengető fejfájással ébredtem. Szemeim próbáltam nyitogatni,  de nem bizonyult túl jó ötletnek. Az ablakon beszűrődő nap sugarai sértették  látószervem így nem próbálkoztam tovább, szorosan hunytam le pilláim inkább. Pár percig még csendben szuszogtam, majd mozgást érzékeltem magam mellől.  Értetlenül húztam össze szemöldököm.  Erőtlenül nyitottam ki szemeim, lassan fordítva oldalra fejem.
-   Te meg mi a jó  büdös  lószart keresel itt?!  Mikor ez az enyém...
-   Fogd be a pofád barom! - tette tenyerét számra majd lassan emelte fel fejét párnámról...az én párnámról! Kis fintorral díjazta értetlen arckifejezésem. Tekintetem végig vezettem "öcsémen" akinek haja szanaszét állt és szemei fáradságtól csillogtak, de mostani dühét-ami miatt azt hiszem én vagyok a felelős- is fel lehetett lelni benne.
Lerúgtam magamról vékony kékes színű takaróm és rémülten konstatáltam, hogy egy szál bokszeralsóban vagyok. Egy ágyban  aludtam Hyunsunggal egy alsóneműben baszott részegen! Ráadásul kielégületlenül!  Jézusom...kurvára nem emlékszem a ribanc után semmire!
-   Ugye mi.. mi nem?-mutogattam össze-vissza rám majd rá.
-   Nagyon be lehettél te rúgva.... bocsi ha akartad SEM lett volna gyomrom hozzád - fintorgott végignézve rajtam. Huh....szívbajban fogok elhalálozni.
-   Csináltam baromságokat?-dőltem vissza párnámra nagyot sóhajtva.
-    Minek kérded ha tudod?- helyezte vissza ő is fejét a puha tollakkal bélelt párnára.
-   Nagy baromságokat tettem?-néztem rá érdeklődve. Kicsit félek válaszától.Alkohol plusz én egyenlő hülyeség.
-    Hajnali egykor mikor felkeltél, mert meleged volt levetted a pólód. Majd hajnali fél kettőkor is felkeltél és az ágyon ugrálva énekelted torkod szakadtábók az Infinite-től a Bad-et...nagyon vicces volt, de baszott álmos voltam majd írtál egy négy   soros, de egy mondatos dalt vagy nem tudom mit..- motyogta majd a fejére húzta a takarót. Írtam egy dalt vagy mit?! Én?!
-  Hogy volt az az "izé"?- rángattam meg kissé vállait, hogy magamra vonjam figyelmét.
-   Leírtad egy szalvétára...ott van a földön- mutatott a padlón lévő kis négyzet alakú papírra ami össze gyűrve hevert mostani helyén. Kipattantam az ágyból majd felvettem az "elhagyott" szalvétát.
-   Honnan volt nekem mikulásos mintájú?- néztem rá értetlenül.
-   Honnan tudjam?! Kotorásztál a szekrényben és elővettél egy egész csomaggal és a ruhákat is kibasztad, amiket vissza is szórtam, szóval ne lepődj meg! - kiabát tudtomra adva idióta tettem, amit eddig nem említett, hisz  a ruha szórás nem volt a listán. Elég mérges így jobb ha nem említem hogy másnapos vagyok így halkabban is oktathatna. Fújtatva hajtogattam ki a szalvétát ami kicsit nedves, aminek az okát nem is akarom tudni. Hunyorognom kellett ahhoz, hogy felfogjam ennek az egy  mondatnak az értelmét.

" Én vagyok Jongin, a nőket csak dugom, de sajnos egy köcsög bagollyal kell tanulnom,
így nem kapom meg a napi adagom."

Hh...a részeg Kim Jongin nagyon találó és őszinte. Mondjuk rímek terén van mit fejlődnöm, de illuminált állapotban ez elfogadható. Ahh...ha csak a tegnap estére gondolok azonnal elmegy az életkedvem is.  Soha nem szedek fel hülye tyúkokat! Várjunk tegnap kedd volt, akkor ma szerda és suli...remek.
-   Kelj fel Hyun iskola- motyogom magam elé még mindig a szalvétát vizsgálgatva. A bagoly Kyungsoo lesz az biztos, de részegen mégis mi a halálért jutott eszembe?! Hisz..akkor is tudok dugni, ha tanulnunk kell max lemondom az órát és ennyi.
-   Mr. Nem tanulok suliba megy?- röhög az ágyban "drága öcsém". Próbálok hihetően rá pillantani amolyan " dugulj el vagy kibaszlak a szobámból" tekintettel, de csak egy fintort kapok tőle és vissza dől az ágyba. Ezt azért már nem. Én vagyok másnapos nem pedig Ő! Az idióta irományom lerakom a fotelba-vagyis, hogy pontos legyek újra össze gyűröm kis gombócba majd elhajítom- és Hyunsunghoz trappolok és jó báty lévén megragadom a csuklóját és lerántom az ágyról.Így kell hatásosan felkelteni valakit. Nagyon csattanva érkezik a padlóra ami biztosan fájt neki, de egy a lényeg; nem én éltem át!
-   Te teljesen hülye vagy menj és vizsgáltasd ki magad egy pszichológussal!- kiabál torka szakadtából(újra) majd feltápászkodva oldalát dörzsölgetve szelel ki mérgesen. Pszichológus tanonc megvan, de hogy én valamelyikkel is kivizsgáltassam magam...akkor inkább bebuzulok vagy kiherélem magam. Vagy egyiksem! Ahh...most még jobban fáj a fejem. Lassan csoszogok a szekrényem felé majd előveszem az ocsmány barnás-zöldes vagy nem tudom milyen színű szmokingom és az ágyra hajítom és már csak egy ing kell amit nem tudom hova raktam. Utoljára a dolgozói vacsira húztam fel az ingem. Anya egy nagyobb cégnél dolgozik, mint eladó míg nevelőapámnak egy egész cége van. Jungsun ezerszer mondta már neki, hogy hagyja ott az eladói állást inkább dolgozzon a cégnél valamit, ha annyira munkába akar állni. Ennek még én is jobban örültem volna, de makacs egy nő.
-    Mehetünk?- lép be Hyun teljes harci díszben. Elkészült majdnem tíz perc alatt, ezt hogyan?!
-    Ki mondta, hogy veled megyek?- fintorgok jelentőségteljesen. Igazából örülök neki, hogy nem kell egyedül sétálnom. -   Amúgy nem tudod hol az ingem?- nézek rá egy pillanatra, de csak telefonjával babrál válaszra nem méltatva. Hh..ez most komolyan velem szarakszik? Olyan, mint egy hisztis csaj.
-    A jobb felső polcon barom-  motyogja, de tekintete szinte telefonjának képernyőjére ragad.Gyors megnézem azt a helyet amit említett és..tényleg ott volt. Bár inkább nem akarom tudni a hozzá kapcsolodó sztorit.
-   Hyun hány éves is vagy?- dobom el a felsőt az ágyra a szmokingom  mellé, de  nem tudom miért, hisz a fürdőbe is magammal kéne vinnem.
-   Legközelebb küldök meghívót a bátyámnak- vágja hozzám merő gúnnyal hangjában.-   De tizenöt és fél éves vagyok- motyogja maga elé majd pötyögni kezd.
-   Van baránőd?- nézek rá összevont szemöldökkel.
-    Nincs, de te inkább a lépéseid rendezd-kuncog majd zsebébe dugja telefonját. Nem járok annyira furán. Majd a negyed óra séta alatt rendeződik.
-   Elmegyek fürdeni és mehetünk- ásítok mondandóm végén majd kivéve egy alsót és a mai kötelező ruhám felkapva rongyolok be a fürdőbe.
-   Ki mondta, hogy veled megyek?!- hallom még meg hangját, de csak egy hitetlen kuncogás szökik ki ajkaim közül. Eddig miért nem bírtam a srácot? Vagy csak a faterját nem bírom. Gyors levettem magamról az alsóm majd a zuhany alá állva engedem meg a vízet. A tegnapi részegségem illetve a mai másnaposságom tudom, hogy nem feledteti, de az a lány még mindig bassza az idegeim.

        * Vissza emlékezés  * 


Nem gondolkodtam semmin számomra csak a lány teste kellett, hogy egy dugás után a mi ismertségünk homályba merüljön. Vagyis ami engem illet ebben  kimerül a dolog. Van egy határ amit nem lépek át: Szex érzelmek nélkül. Jó vastag vörösen izzó határ. Mondjuk senkisem közelítette meg eddig ezt a korlátot, de nem is fogja. 
Gyorsan húztam magam után a férfi mosdó felé mikor  megadta az "engedélyt". A pia nagy része már teljesen kiürült a szervezetemből, de inni már nem akartam leragadni a pultnál...talán megteszi pia nélkül is. 
-   Jongin Oppa most hova megyünk?- húzza végig csontos, hosszú ujjait felkaromon kihívóan. 
-   Egy csendesebb helyre- súgom fülébe vággyal teli hangon. Nem tetszik a lány, de most megteszi ő is. Ruhával nem kell időznöm, hisz mondhatni ruha nincs is rajta jóformán. Már csak az a kérdés, hogy lazba tudom-e hozni magam annyira, hogy akciózni tudjak. Ciki lenne, ha kissebbik énem..khm..nem aktívizálna. 
-   Itt megteszi- tolom az egyik fülkébe, azonnal az zárt ajtónak paszírozom a lányt, majd nyakát kezdem ostromolni.  Tetteim csak sóhajokkal díjazza.  Lassan tolom feljebb feszes, fehér combjain az anyagot ami nehézkesen, de megmozdul. Minek ilyen szoros szoknya?! Kezeim combjáról fenekére helyezem és már most érzem, hogy kicsi Jongin szófogadóan éledezik. A lány akinek a nevét időközben elfelejtettem lassan fűzi tincseim közé kutakodó ujjait. 
-   Ah...Jongh...- hangját meghallva inkább mondanám neki, hogy halkan élvezze a dolgokat, mert nem vagyok kíváncsi rá. Derekát magamhoz húzom így háta eltávolódik a barnás színű, mocskos, bacis, hideg falaptól. Lassan vezetem végig tenyerem hátán egészen nyakáig majd újra lejjebb fenekét megmarkolva. Nem akarok sokáig itt leragadni, ezért kezem újra tarkójára helyezem és úgy csókolom meg. Undorral teli érzelmeim elnyomva magamban mélyítem el csókunkat. Hh..talán mégis kellett volna az a pár pohár tömény szesz. Nem hagyom, hogy felfigyeljen gyorsaságomra,   így hátánál lévő cipzárát, mely felfedheti előttem mondhatni az egyik lényeget egy gyors mozdulattal húzom le. Tenyerem végig vezetem most már fedetlen bőrén. Csókunkat megszakítva nézek végig kipirosodott ajkain és orcáján.
-  Vedd le- utasítom halkan, de ellentmondást nem tűrően. Először értetlenül mered rám, aztán mikor felfogja mondatom még jobban elvörösödik és lejebb tolja magáról az anyagot fedett melleit felfedve ezzel.   
-   Teljesen vedd le- forgatom szemeim idiótaságán karba tett kezekkel úgy szemlélve bénázását.Magassarkújában  ingadozva próbálja leszenvedni a ruháját kevés sikerrel, mert már körübelül öt perce ezzel szarakodik. A halálért sem fogok segíteni neki...egy nőt sem vetkőztetek. Mondjuk, ha levenné a pár centis fekete tűsarkúját máris egyszerűbb lenne. Nők, sosem fogom megérteni őket. Komolyan fontolóra vettem már a fejemben ezerszer, hogy lelépek innen.
-  Megvan..- nyöszörög a kezében tartott anyaggal amit kiveszek kezéből és elhajítom a sarokba majd nyakának esem. Nem tudom mi ez a nyak imádat, de most a legkevésbé sem érdekel. Kezeim lassan vezetem hátán végig majd melltartóját kikapcsolva fedném fel melleit. Igen, csak fedném....
-    Jongin szerethhlek..- nyom egy gyors puszit fülemre-mert az van hozzá a legközelebb, hisz nyakát vettem célba- és húz magához még közelebb. Sóhajtva távolodom el tőle majd nézek szemeibe  értetlenül. Most még ezt is elbaszta. 
-   Szeretsz?- kérdem kezeim zsebeimbe mélyesztve vigyorogva.
-   Igen- vágja rá rögtön mosolyogva.
-    Azt tudod, hogy Oppa csak megdugni akart?- kérdem kicsit lejjebb hajolva arcához közelebb, hangomban pedig érezhető a színtiszta gúny.
-  Megdugni..?- szemeiben a kétségbeesés tükröződik ahogy rám pillant barna iriszeivel.
-   Ha itt akarsz magadnak barátod szerezni, hát ne tedd! Még csak tizenhat vagy csajszi az Isten szerelmére, ne légy már ilyen hülye! Itt mindenki csak egy dugnivaló egyedet  lát benned..bár én még azt sem..- fintorgok végig mérve őt kicsit jobban.-  Csoda lenne, ha felállna rád- röhögök fel kínomban. Egy hónapj nem dugtam...áhh .Ma sem lesz itt semmi már. Nagyot lökve rajtam tűntet el az útból majd ruháját felkapja a sarokból és magára rángatja az anyagot. Mosolyogva foglalok helyet a lehajtott wc tető tetején. Lehet, hogy bunkóság, de mindig imádtam az ilyen picsákon mulatozni. Idióta, ovis lánykák akiknek még otthon kéne port törölgetniük, ott legalább nem kell ész. 
-   Utállak, győlöllek ..legszívesebben megfolytanálak, te ocsmány...áhh- tenyere nagyot csattan arcomon, de megse rezzenek lelkileg már realizáltam magamban, hogy nem úszom meg.Csipőjét ringatva szalad el -már amennyire tud magassarkúban- és ezzel le is van zárva azt hiszem a mai szexem. Nagyot sóhajtva hagyom el a wc-t majd indulok a pult felé. 
-   Valami erőset- huppanok le mosolyogva a székre....

     *Vissza emlékezés vége* 


Tényleg kellett volna az a pár pohár. Mondjuk most már mindegy amúgy sem hozott lázba. Gondolataim hanyagolva nyomtam egy kis tusfürdőt tenyerembe és végig kenytem testemen felhabosítva azt.  A  vízsugár alá állva öblítettem le testem, majd elzártam a csapot és kiléptem a párás kabinból. Megtöröltem magam majd magamra szenvedtem ünnepi egyenruhám és loholva téptem fel az ajtót.
-   Menjünk- motyogtam Hyunnak aki újra telefonját bűvölte.
-  Oké - rendezte le ennyivel majd elindult. Furcsáltam ezt a nagy szótlanságot, de nekem olyan mindegy mit csinál. Utána mentem, majd a bejárati ajtón kilépve megcsapott a hűvös őszi levegő. Szerettem az őszt. A lehulló színes fák levelei mindig megnyugtattak. A suliba beérve azonnal kiszúrtam Sehunt, Chanyeolt, Henryt, Kyuhyunt, Kyungsoot és Baekhyunt. Az utolsó kettő már kevésbé izgatott, de most nem érdekel semmi. Lassan haladtunk feléjük.
-   Sziasztok- hajolt meg Hyun mosolyogva. -  A nevem Song Hyunsung- szavait Baekyunék felé intézve vigyorogva.
-    Hello,  Byun Baekhyun vagyok- hajolt meg Baek is.
-    Szia én Do Kyungsoo vagyok- mosolygott rá barátságosan. Én nem kaptam ilyen mosolyt...
Hh...nem is olyan csúnya a mosolya.
-   Jézusom!- visított fel Hyunsung hirtelen amitől össze is rezzentem. Mindenki meglepetten pillogott a legfiatalbb gyerekre.
-   Olyan vagy, mint egy cuki bagoly..hívhatlak bagoly hyungnak?- ugrándozott vigyorogva. Ez beteg..
-   Persze- nevetett Kyungsoo. Eddig nem hallottam nevetni. Aranyos mikor nevet és elpirul...fúj, fúj...tripla fúj!! Nem, ez csak fúj lehet..undoritó!
-    Hyunnie óra!- messziről egy fiatal srác kiabál Sungnak aki felkapja a fejét és mutogat egy oké szerűséget.
-    Sziasztok...szia bagoly hyung!- integet még utoljára majd futva teszi meg a haverjáig a távot  és megöleli.
-   Téged mindenki kedvel- nevet fel Sehun megveregetve Kyung vállát.
-   Hh...persze, mert baglyocska hyung olyan édes- morgom orrom alatt karba tett kezekkel.
-   Adok vödröt- mosolyodik el gúnyosan.  Mosolyogj másra.
-    Jobb lesz, ha te hordod el magad- villantom rá fenyegetően szemeim.
-   Hahaha....Kyung nekünk óránk lesz. Sziasztok- ragadja meg Baek Soo karját és húzni kezdi az idegtől vörös fejű baglyot.
-    Tapsot neki. Barom, megint elkergeted az embereket- fintorog Henry majd ő is elindul a termünk felé.
-   Osztom a véleményt- emeli magasba Sehun is a kezét mosolyogva.
-  Te csak dugulj el és amúgyis miért véditek ezeket? Talán neked- mutatok itt Sehunra- bejön valamelyik?- nézek rá gúnyosan mosolyogva.
-   Kai talán idelye lenne kijózanodni-szólal meg Chanyeol is.
-   Elhúzok- morgom majd hátat fordítva mennék el innen jó messze, de Chan meggátol ebben.
-   Sehun, Kyuhyun most egy pillanatra kérlek- motyogja Chan az említettekre nézve. Vissza fordulok felé, de még így sem engedi el a csuklóm. Megvárja míg eltűnnek majd tekintetét rám emeli.
-   Mégis mi a baj?- kérdi teljes komolysággal hangjában.
-   Semmi...csak nekik múszáj velünk lógniuk?- nézek rá fintorogva a gondolatra is, hogy ők mindig itt lesznek.
-   Jong békélj már meg velük és én hívtam ide őket- mosolyodik el sajnálkozva. Már épp válaszolnék, de Chan telefonja pittyegni kezd. Gyors előszedi a telefonját majd egy nagy sóhaj után pötyög rajta és újra zsebre dugja az eszközt.
-  Ki volt az?- nézek rá mosolyogva. Talán megvan Chan pasasa.
-   Kyungsoo- vágja rá gondolkodás nélkül az én arcomra pedig ekkor fagy a mosolyom. Hh..
-   Menjünk- intek majdelindulok én is.  Nem is értem mi zavar ennyire. Az hogy mindenki bírja az agyturkászokat vagy az, hogy  engem csak Baekhyun jelölt be, de még ő sem írt rám vagy valami. Hh...hihetetlenek. Már most elegem van. Még déután együtt tanulni azzal az izével ....teljesen elmegy a kedvem. Ráadásul a fejem is sajog.



Baekhyun pov:



Utálom ezt az egész osszuk szét a csapatot dolgot! Hallgathatom Kyungsoo káromkodással vegyített panaszkodását miszerint Ő nem fog  együtt tanulni egy " köcsög, paraszt hulladék gyerekkel", " egy köcsög kreol babával"- igen kimondta, hogy baba.  Persze, mikor megkérdeztem, hogy esetleg tetszik-e neki Kai majdnem nekem ugrott. Azt hittem megtép. Ez a megtépéses dolog így most nagyon csajosan hangzik, de mindig a hajam piszkája, ha bántani akar. Haza érve vagyis pontosan fogalmazva megmenekülve azonnal rá írok Chanyeolra.

                  * * * * * * * * 
Szia! :) 
                                             17:15
                  * * * * * * * * 

Ha vagy majd kérlek válaszolj! ^^ 
                                              17:30 

                  * * * * * * * * 

Oké. Eddig bírtam! Segítened kell! Kyung folyton hisztizik, hogy Kai mekkora egy 'faszkalap', ' köcsög' és ha kell ő 'megöli'állítsd meg! De komolyan! Nem vicc :( Tök pipa és egyáltalán nem örül ennek az osztásos dolognak míg én igen és csúnya dolgokat vágott  a fejemhez. De a te ötleted volt ez az egész! Akkor nyugtasd meg te magad! Majd postázom a nagy szájával együtt! Hallottál már baglyot káromkodni?! Hát borzalmas! És sátán Soo is megjelent, de én élni akarok baszki! Jonginnak letépem a micsodáját, de ezt még megbánja!! 
                                           17:40
          

                     * * * * * * * * 

 Ne haragudj azért amiket írtam!  ^^
                                       19:18

                     * * * * * * * * 

Majdnem két órát forgolódtam az ágymban tétlenül mire  úgy döntöttem elmegyek lefürdeni. Három negyed órán át csak szarakodtam a fürdőmben. Húsz perc alatt lezuhanyoztam majd megcsináltam a hajam( estére!). Aztán megmostam az arcom. Majd arclemosóval is megmostam az arcom utána leszaladtam enni majd elmosogattam és félkilenckor még SEMMI! Nem is látta és nem is válaszolt! Ez egy áhh....
Már mentem volna aludni mikor válaszolt. Gyors felkaptam a telefonom és megnéztem mit "felelt" rá. Egy tetves, retkes smilevel kibökte a szemem?! Ez teljesen kattant. Nem hagyom ezt...Byun Baekhyunt nem lehet csak úgy elintézni egy smile-val.

• Aktív Chat (beszélgetés)

Byun: ?

Chanyeol:  -_-"

Byun:    Bocsánatot kértem!

Chanyeol:  Mi az, hogy az én hibám?

Byun:  A te ötleted volt!! -_-"

Chanyeol:   Nem tetszik? Akkor Kyunggal is lehetek. Te meg megkapod Jongin.

Byun:   .................

Chanyeol: beakadt a billentyű? :D

Byun:   Most épp elméletben gyilkollak.

Chanyeol:   Kedves...nagyon-nagyon kedves :$

Byun:  Tudom ^^ nem kell Kai!

Chanyeol:  Ohoo...akkor én kellek? ;)

Byun:   Bekaphatod -_-"

Chanyeol:   Facen keresztül nehéz, de majd elképzelem xD

Byun:   O_o

Chanyeol:  Most épp elképzeled? XDD

Byun: Halott vagy!

Chanyeol:    valakinek nagy lett a szája. Leteszteljük, hogy milyen nagy? ;)

Byun:  Most komolyan ilyen perverz vagy?

 Chanyeol:  Nem vagyok..ha én perverz vagyok abba belevörösödsz
:D

Byun:  Aludj jól Chanyeol!

Chanyeol:  Most ki fogod verni magadnak?

Byun:  Te beteg vagy. Fordulj orvoshoz!

Chanyeol:  Kyungsoo megfelelne.

Byun:   ....

Chanyeol: Féltékeny vagy?

Byun:  Most komolyan buzulsz?

Chanyeol: kérdéssel nem lehet felelni a kérdésre!

Byun:  Nincs köztünk semmi! Barom!

Chanyeol:   Cuki vagy ^^ már látom a féltékeny fejed XD

Byun: Mennyit ittál? O_o

Chanyeol: Sokat, de nem eleget xD

Byun:  Jó éjt Yeol..bye

Chanyeol: Aludj jól Baekkie ^^ <3 <3

Byun:  Józanodj ki holnapig.

Chanyeol: Kapok szívet?

Byun:  Nem

Chanyeol:  Most ezt miért?

Byun:  <3 <3 <3 <3 HAD ALUDJAK! És ezt fejezd be!

Chanyeol:  Mondd, hogy szeretlek

Byun:  Yeol ez facebook ...kimondtam, oké?

Chanyeol:  Írd le!

Byun: Almodj csak

Chanyeol:  Most előttem térdelnél és......................

 Byun:  JÓ ÉJT ÉS NE IGYÁL TÖBBET!!

Chanyeol:  Jó éjt édesem <3

                *  *  * * * * * * *

Vörös fejjel hajítottam az ágyam végébe mobilom és átkozom az eget amiért ráírtam. Ennyire részeg lenne?! Önkéntelenül is egy idióta vigyor kúszott arcomra, amit nem tudok pontosan megmagyarázni.
Jézusom ez miért hoz ennyire zavarba?  De mégis öhmm..feltűzel! Öljetek meg!  Tanulótárs...heteró, ezer csaj megvolt már neki...
Ahh...ezt realizálva már az életkedvem is elillan. Ne törekedj semmire Baekyun! A csajokat szereti. Formás fenék, nagy mellek, idegesitő nyávogó hangok...áhh!! Fejemet vagy ötödszörre vágom puha párnámba mire egy lassan röhögő személy szólít meg.
-   Baek..jól vagy?- teszi fel kérdését Baekbeom leülve az  ágyam szélére.
-   Nem - morgom orrom alatt.
-   Pasik?- mosolyodik el. Igen, mindenki tudja a családban, hogy a "virslire" bukom. Hál' Isten így nem akarnak menyasszonyt nekem.
-   Aha- nézek rá mosolyogva.
-    Mi  a baj? Nem hiszem, hogy lenne olyan pasi akinek nem tetszel  max,  ha full heteroszexuális.- hasal le az ágymra fejét párnámra hajtva.
-   Bingó...csak csajokra bukik- motyogtam magam elé.
-    Bejön neked? Amúgy megkérdezted tőle, hogy "hello, nem buksz véletlenül a faszra?", hogy tudod. -  vigyorog rám perverzen. Idióta. Fejem alól kihúzom párnám majd az ő fejére szorítom azt. Hallom ahogy a párna alatt vihog, ezért erősebben szorítom a nagy fejére.
-   Okéhh..nehh..- bökdös oldalba mire megkímélem és újra mellé fekszem.
-   Tetszik egy picikét- mosolyogva adok választ elöző kérdésére.
-   Akkor győzödj meg róla, hogy nem bukik-e a kukira- röhög újra majd alkarjaira támaszkodva néz szemeimbe.-  Szerezz egy helyes, okos pasit és dugasd meg magad- vigyorog.
-    Yaa..!! Tényleg megöllek!- vágom tarkón, de tudom, hogy ő így akar biztatni. Sosem mondana komoly dolgokat és ezért imádom Őt. Képes erőt adni néhány szavával és egyszerre meg is nevettet azokkal.
-   Aludj jól cica bogár- nyom egy gyors puszit homlokomra majd feltápászkodik.
-   Ovis koromban is utáltam, ha így hivtál és ez azóta sem változott- röhögöm el magam hasamat fogva.
-   Fogd  be baconka- morgolódik, de hangjából kivehető szórakozottsága.
-  Jó éjt- mosolygok rá mire vigyorogva integet és távozik. Imádom a bátyám. Jóban-rosszban együtt. Telefonom magamhoz veszem majd  kinyomom a netem, de utoljára még végig nézem beszélgetésünk. Vigyorogva rakom éjjeli szekrényemre telefonom majd oldalra fordulva hunyom le megfáradt pilláim. A  holnapi találkozás lesz kissé furcsa, hisz kitudja mire emlékszik majd és hogy mi lesz. Viszonylag hamar  magával ragad az álmosság..mosolyogva..





4 megjegyzés:

  1. Oké, Hyunsungot imádom ezt most kijelentem xD Megérte szenvedni ezért a részért Unnie!
    Oh, imádlak, de ezt már tudod :3
    Bagyoly Hyung, szegény Kyung, mindenki csak basztatja xD
    Áh, szóval ezt értetted heteró alatt xD amúgy ezt hülyeség volt megkérdezni tőlem, ugyanis a múltkor mondtam, hogy olvastam már, csak a yaoit jobban pártolom xD
    Hh, megkérdőjelezed azt, hogy Jongin kirugdalja az öccsét az ágyból, erre kézzel rántja le, így is úgy is kibaszott kedves XD
    És Kim Jonginnak, kezd el menni az esze(lehet, hogy a jó irányba xD)...
    Baek meg, yeey, most még jobban imádlak *-* De a beszélgetésen a bátyjával, nagyon röhögtem, elmebeteg az a gyerek xD
    A többit, meg majd úgyis kibeszéljük privátban xD
    Infinite - bad *-*
    Várom a következőt Unnie ^~^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Bagoly Hyung (sorry Kyungsoo xD)

      Törlés

    2. Szia Dodoka! ^^
      Hyunsungot csak imádni lehet ♡ Mert ő annyira kedves xD Szerintem is megérte *-*
      Én is imádlak, de ezt Te is tudod ^^
      Na, de Kyunggie tényleg olyan, mint egy pici, cuki baglyocska! *-* Ohoh...ezt-ezt xD Persze, hogy tudom hogy kérdeztem, de azt mondtad hogy nem minden fajta heterót olvasol el xD mondjuk ez yaoi, de kell egy ilyen is a ficibe :D
      De legalább nem rúgta ki xD hanem lehúzta az már más :P
      Szegény Jonggie xD elmebetegnek titulálod? XD csak ...hát titok!
      Baekot eddig is imádtad meg a kezeit és a szemeit :'D
      Ohh..idősebb tesókat úgylátszik mindenki bírja xD Yoorat is szeretitek és most már Baekbeomot is ...legalábbis te (azt hiszem)
      Ki-ki de a tiedet is xD
      Bad *-* WooGyu ^^
      Unni MEGPRÓBÁL SIETNI ^^

      Törlés
    3. Én Baekbeomot titulálta elmebetegnek, Kait csak afelé tereltem xD
      És Dodo perverz fantáziája ismét beindult XD
      Áhh, te nagyon WooGyu mániás vagy, de nem baj az cukik is együtt :3
      Jé, Unnie tanult a dongsaengjétől :O

      Törlés