2015. augusztus 6., csütörtök

Pszichológusok vs Pincérek~Hetedik rész~

Chanyeol pov:


Lehet, hogy nem gondoltam teljesen át mikor az mondtam, hogy bontsuk két csapatra a négy fős társaságunk. Én szívesen lettem volna Kyungsooval is, de nem árt ha Kai megbékél Kyunggal. Mondjuk Baekhyun sem rossz annak ellenére, hogy Ő nem is igazán beszélt még velem. Facebook bejelölés pipa, de nem hiszem hogy ez lenne a legfontosabb. Mármint alig komunikált velem és ez zavar, hisz Soo igazán igyekezett komunikációt létesíteni velem míg Ő nem zabartatta magát és elvolt a  saját kis világában. Ezen túl lépve a mai tanulásunk egyenlő a nullával és tudom is kinek a hibája ez.
-  Yaa! bakker egyáltalán figyelsz te?! Minek jártatom a pofám, ha leszarsz nagy ívből?! - mérgelődött mellettem Kai aki egyben a tanulásunk elrontója is.
-   Ha nem akarsz velem lenni menj el! Vagy ha csak a pofázásom nem akarod hallni akkor is menj el!- durcizott be, mint valami öt éves. Oké, ne sértegessük az öt éveseket sem! Jong borzalmasabb...sokkal.
-  Mind a kettőnek az a vége, hogy szívódjak fel akkor ennyiből mondhatnád azt is hogy ott a tetves ajtó fáradjak  ki- vontam le következtetéseim. Nem hat meg a mostani hisztije, hisz igazságtalan. A pszichológia szakosok azok akik dühönghetnének Jongin miatt és nem pedig fordítva.
-    Nem azt mondtam, hogy menj el! Csak ha beszélek megtisztelhetnél azzal, hogy figyelsz vagy tévednék?- húzta fel szemöldökét büszkén mosolyogva.
- Ha a pszichológia szakosok tanítanának minket önként akkor megtisztelhetnéd őket a figyelmeddel vagy tévednék?- mosolyodtam el én is mire az ő egyre kiszélesedő mosolya vissza állt nullára így komoran méregetett kicsit sértetten mégis elismerően.
-   Nem-sóhajtott fel.-  Ők az igazgató nyomása miatt vállalták el és ezt te is jól tudod!-  vágott vissza egyből frappánsan. Ch..teljes mértékben elismri az én igazam is de inkább kiáll a sajátja mellett.
-   Az lehet, de ha elő veszed a köcsög, nagyképű, faszkalap Jongint jobb lesz?- morgolódtam halkan, de tudtam hogy minden egyes szavamat tökéletesen értette. Arc izmai kicsit megfeszültek kissé kemény szavaimra, de nem foglalkoztatta különösebben.
-   Miért nem bontod le azt a falat?- komolyodtam meg és halkabban beszéltem, hogy biztosan ne  hallja senki ezeket a szavakat melyeket ajkaim megformálnak majd szabadjára engednek.
-  Nem tudom mi a szarról beszélsz- tiltakozott azonnal.
-  Utálom mikor nekem hazudsz- sóhajtottam fel frusztráltan majd fél kézzel hajamba túrtam, mint ha ez elűzné  növekvő haragom.
-  Tudom, de ezt hagyjuk- veregetett vállba.
-    Fordulj orvoshoz a személyiség zavaroddal- mosolyodtam el gúnyosan.
-   Milyen  személyiség zavar? Te hülye vagy?- méregetett kérdőn mégis érdeklődéssel várta válaszom.
-   Hány személyiséged is van? Amikor velem vagy elő jön a gyerekkoromban megismert Jongin, mikor mérges vagy elő jön a tizenkét éves Jongin, ha kanos vagy és a feszültséged vezeted le kijön a szoknya pecér nagypofájú köcsög éned..
-  Oké, értem- emelte fel a kezét védekezőleg-  Ez mind én vagyok! Nekem egy személyiségem van, de minden szituációban másként viselkedek illetve másképp reagálok dolgokra- motyogja maga elé az állítólagos igazát. Ez mind szép  és jó, de a védekező funkció nem hiába alakult ki nála évekkel ezelőtt.
-   Én ismeren az igazi Jongin, ezért hívj fel ha vissza kapom- mosolyogtam rá majd lassan keltem fel az ágyról és az ajtó felé vettem az irányt.
-  Chanyeol te is tudod, hogy az igazi Jongin csak neked él- emelte fel hangját indulatosan.
-   Talán, ha nem aggatnál magadra annyi álarcot, hogy elfedd Kim Jongint akkor több ember lenne aki miatt "élhetne"- nyomtam meg az élhetne szót nyomatékosítva így mondandóm.
-    Ugye tudod, hogy ez a társalgás fura- mosolygott rám barátságosan.
- Megint ezt csinálod!- mutogattam ide-oda.
-    Fogd be barom arcú inkább bulizzunk- nevetett fel amolyan " erről ennyit " módon.
-   Nem akarok ma - nyafogtam.  Ha azt akarja, hogy hagyjuk akkor felőlem rendben, de úgyis feljön még ez a dolog ha Park Chanyeolon múlik.
-   De jössz és ennyi- mosolygott majd megindult szekrénye felé.
-   Holnap ünnepély- motyogtam magam elé. Talán nem másnaposan kéne beállítanunk oda az iskola ünneplős kötelező egyenruhájában.
-   Ch..akkor drága névadó bácsink meg lesz gyalázva- motyogta majd szarva az igen fontos okomra miszerint pont nem holnap kéne rohadt másnaposan bemennünk tovább matatott nagy kétszárnyú sötét barna szekrényében.
-   Olyan idióta vagy- motyogtam majd hanyatt vágódtam az ágyon.Vállrándítva vett elő egy fekete csőszárú bőrnadrágot majd újra kutatni kezdett.
-   Milyen polót vegyek fel?- nézett hátra válla felett rám féloldalas mosollyal az arcán.
-   Kit érdekel, én nem mászlak meg szóval ma nem dugsz- mosolyogotam rá gúnyosan.
-    Tudom, hogy jó pasinak tartasz még ha nem is "másznál" meg- nevetett fel. Jongin férfi szemmel is nagyon vonzó pasi, de ezt nem fogom vele közölni az biztos.
-   Phfuj..öltözz köcsög- motyogtam majd beléptem facebookomba. Unalmasan görgettem lefelé a posztok között és tekintetem szándékosan  elkerülte az üzeneteket pár másodperc után viszont furdalt a kíváncsiság, hogy mégis ki írt...hm..igen nem szoktam olyan sűrűn vissza írni, mert még a végén Henry le vázolja nekem az éjjeli akciójukat Kyuhyunnal. Ujjam önkénytelenül kúszott a kis boriték ikonra. Mikor megláttam, hogy kik írtak még levegőt venni is elfelejtettem. Hogy kik írtak? 
      - Do Kyungsoo : 3 olvasatlan üzenet
      - Byun Baekhyun : 4 olvasatlan üzenet
      - Henry Lau : 1 olvasatlan üzenet

Oké, akkor realizáljuk két pszichológus akik a tanuló társaink rám írt! Ezek közül a Byun vezeték nevű a legmeglepőbb utána pedig a Do vezetéknevű személy.
Henry pedig napi szinten rám ír, de csoda hogy, ha vissza írok.Menjünk szép sorjában.
~ Do
                *  *  * * * * * * * 
  "  Szia, nem akarok reklamálni de nekem ez nem fog menni! Nem akarok részt venni az órákon neharagudj :( " 
                                           17:30
              *  *  * * * * * * * 
"  Amúgyis csak az igazgató miatt vállaltuk Baekkal. Nem te vagy a hibás hanem Kim Köcsög Jongin! Én nem hiszem, hogy együtt tudnék vele működni. Én és Ő sosem leszünk jóban és nem vagyok hajlandó időt pazarolni a napi szarjaira. NE HARAGUDJ CHANYEOL! " 
                                            17:40
               *  *  * * * * * * * 
"   Huh...redben nem vagyok beteg sem zaklató, de rendben! Ha elvállalom akkor beszélj Mr. Köcsöggel! :D de csak miattad ..na meg a hisztis Baek miatt." 
                                            20:17
                                                       ~ 
Az üzenet egy része meglepett, hisz nem gondotam volna, hogy Kyungsoo ennyi után feladja. Mármint Jongin egy fasz, de ahogy már az elején beszélt vele azt hittem, hogy max orrba vágja és le van rendezve. Kicsivel több, mint két és fé óra kellett ahhoz, hogy meggondolja magát.

  *válasz* 
" Yaa..Kyungsoo :) Ne aggódj már beszétem vele  és ne parázz nem lesz vele gond csak állj vele szembe bátran és mond meg mit gondolsz. Ha kell pofozd fel! Én engedélyezem ^^ És köszönöm Kyungsoo. :D <3 " 
                                            20:31

Mosolyogva írtam meg a válaszom, de talán a szív kicsit túlzás volt hisz mégis csak nem rég ismerem, de hálás vagyok neki amiért megpróbálja "megmenteni" Jongint.
Gyors megnyitottam Baek üzenetét akkor már tudtam, hogy miről is lesz szó.

*válasz* 
"        -_-" ............ " 
                                              20:33
• Aktív Chat (beszélgetés)

Byun: ?

Chanyeol:  -_-"

Byun:    Bocsánatot kértem!

Chanyeol:  Mi az, hogy az én hibám?

Byun:  A te ötleted volt!! -_-"

Chanyeol:   Nem tetszik? Akkor Kyunggal is lehetek. Te meg megkapod Jongin.

Byun:   .................

Chanyeol: beakadt a billentyű? :D

Byun:   Most épp elméletben gyilkollak.

Chanyeol:   Kedves...nagyon-nagyon kedves :$

Byun:  Tudom ^^ nem kell Kai!

Chanyeol:  Ohoo...akkor én kellek? ;)

Byun:   Bekaphatod -_-"

Chanyeol:   Facen keresztül nehéz, de majd elképzelem xD

Byun:   O_o

Chanyeol:  Most épp elképzeled? XDD

Byun: Halott vagy!

Chanyeol:    valakinek nagy lett a szája. Leteszteljük, hogy milyen nagy? ;)

Byun:  Most komolyan ilyen perverz vagy?

 Chanyeol:  Nem vagyok..ha én perverz vagyok abba belevörösödsz
:D

Byun:  Aludj jól Chanyeol!

Chanyeol:  Most ki fogod verni magadnak?

Byun:  Te beteg vagy. Fordulj orvoshoz!

Chanyeol:  Kyungsoo megfelelne.

Byun:   ....

Chanyeol: Féltékeny vagy?

Byun:  Most komolyan buzulsz?

Chanyeol: kérdéssel nem lehet felelni a kérdésre!

Byun:  Nincs köztünk semmi! Barom!
Chanyeol:   Cuki vagy ^^ már látom a féltékeny fejed XD

Byun: Mennyit ittál? O_o

Chanyeol: Sokat, de nem eleget xD

Byun:  Jó éjt Yeol..bye

Chanyeol: Aludj jól Baekkie ^^ <3 <3

Byun:  Józanodj ki holnapig.

Chanyeol: Kapok szívet?

Byun:  Nem

Chanyeol:  Most ezt miért?

Byun:  <3 <3 <3 <3 HAD ALUDJAK! És ezt fejezd be!

Chanyeol:  Mondd, hogy szeretlek

Byun:  Yeol ez facebook ...kimondtam oké?

Chanyeol:  Írd le!

Byun: Almodj csak

Chanyeol:  Most előttem térdelnél és......................
 Byun:  JÓ ÉJT ÉS NE IGYÁL TÖBBET!!

Chanyeol:  Jó éjt édesem <3

                *  *  * * * * * * *

Mosolyogva zártam be a beszélgetésünket majd hátra vágtam magam  az ágyon nevetve.
-  Mi a bajod?- méregetett Jongin mire csak megráztam a fejem miszerint "velem minden rendben". Baek azt hiszi, hogy részeg vagyok. Mindegy. Most  már innom kell az biztos. Legalább annyit, hogy holnapra egy kicsit meglátszon.Áhh..nem tudom mit fog szólni holnap, de a piára fogom ahogy most is.
-  Menjünk- mosolyog Jongin...saját magára a tükör előtt állva. Chh...ez önmagába lesz szerelmes egyszer! Vigyorogva indultunk meg a éjjeli klubb felé. Metróval ez elég ramatyul ment hisz ha nem az oldalamban lévő idegen ember könyöke zavart akkor Jong miszerint tönkre fog menni a jól belőtt haja. Nem is értem mit spilázza ezt túl, hisz ha a csajok megnézik kissebb orgazmust okoz nekik már csak ez. Ezt tapasztaltam már. Kai  sokat mesélt már az esti afférjairól ami valljuk be nem kevés. Mondjuk úgy, hogy Kai sok nőt látott meztelenül és nem társazott velük.Bár én nem értem mi a jó ebben az egy éjszakás kalandokban. Én is csináltam ilyet, de mikor ott kellett hagyni a csajt szarul esett főleg mikor némelyik a szűzességét "áldozta" fel. A klubb előtt még a vigyorom is oda lett, pedig Baekkie nem kicsit dobott a hangulatomon, de jelen pillanatban szivesebben lennék  otthon. Mondjuk nem is tudom mit is kezdjek itt, hisz a pasik most jobban vonzanak. Belépve hangos zene és tomboló tömeg fogadott minket.  A villodzó fények most különösképp zavaróak voltak szemeimnek. Fújtatva indultam meg a pult felé Kait pedig csuklójánál fogva húztam magam után.
-   Két Whisky-t - adtam le a pultosnak a rendelést ami felől most én döntök majd lehuppantam az egyik székre.
-   Rögtön ezzel kezdeni haver..inkább keress valakit akit megkefélhetsz- mosolyodott el majd biztatóan hátba veregetett.
-    Én ma innen el nem mozdulok viszont te-mutattam itt rá- azt csinálsz amit akarsz! Én befejeztem az egy éjszakás dolgokat- mondtam puffogva. Jó pár óra itt és hallás károsult leszek.
-   Persze, mert most már más csapatban játszol- bólogatott.
-   Nem Jong ha akarok találok magamnak valakit, de ezt én nem csinálom és te is csak azért csinálod, mert felbaszták az agyad- mondtam indulatosan. A szexuális identitásom nem befolyásolja ezt  a dolgot. Igaz? Hh...még jó hogy az!
-  Nem baszták  fel!- mordult fel majd megfogta whiskys poharát és meghúzta ezzel eltűntetve az undoritó lötty egynegyedét.
-   Az zavar, hogy valaki szembe szállt veled! De már ő is fel akarta adni és tökre elbaszol mindent!-morgolódtam. A zene elnyomta halk hangom így Jong értetlen arc kifejezéséséből ítélve nem hallott semmit. Kérdő tekintetére csak vállat vontam. Oly' mindegy mit mondok nem hiszem, hogy érdekelné. Én is körübelül öt perce felszolgált italomért nyúltam majd belekortyoltam, de azt hiszem hogy kijöttem a gyakorlatból. Fanyalogva helyeztem vissza a poharat majd újból barátomra tekintettem aki már rendelte is a következő adag italt. Át engedtem neki az enyémet is mire csak egy "elveszlek feleségül, ha ez így megy" megjegyzést kaptam.
- Nézd azt a fekete hajú formás seggű lotyót!- kiabálta túl a harsogó zenét a tömeg felé mutatva. Tekintettemmel viszonylag hamar megtaláltam az alul öltözött kis áldozat cafkát. Hosszú lábak, karcsú derék, fekete hosszú haj ..telt idomok. Na ezt is megdugja Jongin.
Nagyon rövid miniszoknya tapadt testére így feszült rajta az a vékony fekete ruha. Mélyen kivágott volt így nem kevesett lehetett látni melleiből. Alulról..hát a fenekét talán takarja mondjuk, ha lehajol akkor fehérneműje látható lesz az biztos.
-   Meg fogom dugni-vihogott fel mellettem haverom őrülten. Sokat ivott. Túl sokat.
-   Jong hagyd ezt ma- fogtam meg vállait és vissza nyomtam a székre.
-    Chanyeol nem vagyok részeg. Jól vagyok, oké? Nekem ma ez kell és ennyi- nézett szemeimbe. Őszintén beszélt ami kissé meglepett, hisz négy pohárral leguritott már a torkán. Mondjuk lassan már egy órája vagyunk itt.
-   Itt megvárlak, csak siess- morogtam majd elléptem előle és leültem a helyemre.
-    Köszi és sietek- mosolyodott el majd a tánc parkett felé vette az irányt. Lépései nem épp száz százalékos józanságáról árulkodott, de nem teljesen  részeg ebben biztos vagyok. Lassan haladt a lányhoz majd egy egyszerű mozdulattal megfogta egyik kezével a cafka keskeny derekát és magához húzta és együtt mozgott vele a zene ritmusára. Figyelnem kellett, hisz ma minden bizonnyal én fogom haza rángatni Kait. Húsz perc leforgása alatt megindultak a  wc felé. Show time. Ez el fog tartani egy darabig.
-    Szia- hallottam meg a fülem mellől egy magas női hangot. Orromat azonnal megcsapta a büdös tömény alkohol szag ami most már az elöttem álló, arcomhoz vészesen közel lévő fruskából áradt.
-   Nem lenne kedved elvonulni egy csendesebb helyre?- ült az ölembe majd ujjaival nyakamat cirogatta amitől a gyomrom bucskázott egyet és hányinger fogott el.
-    Nem, most pedig viszlát- morogtam hangosan, hogy meghallja mondandóm.
-    Ugyan- ugyan  egy menet?- suttogta fülembe négédesen ...mármint az  akart lenni, de most még jobban hánynom kell!
-   Ha van bátyjád vagy öcséd szólj neki lécci- röhögtem fel gúnyosan.
-  Miért?- a lány arcán hihetetlen nagy  értetlenséget véltem felfedezni. Röhejesen idióta.
-    Meleg vagyok cica bocsi- biggyeztettem le ajkaim látszólagos csalódottságot színlelve.
-    Undoritó, mocskos buzi-pattant fel az ölemből majd dühöngve méregetett. Pár másodperccel csak a pofont éreztem az arcomon mely a fintorogva távozó nő osztott le háborogva.
Hh....ezt is megkaptam. A pultos csávotól kértem valami töményet amit elém is helyezett bűn bánóan mosolyogva, mint ha valami rosszat tett volna ellenem. Gyors lehúztam az italat amit meg is bántam. Az alkohol égette az egész torkom és nem esett olyan jól.
-   Tessék, meg hívlak- nézett rám a magas szőke pultos srác.
-   Nem hiszem, hogy ez kell-fintorogtam- de minek köszönhetem meghívásod?- húztam fel szemöldököm kérdőn.
-  Hallottam az előbbieket és a pofon sem  volt kicsi- szisszent fel végig mérve vörös arcom ahol a nő tenyér lenyomata díszelgett. Kissé szarul bár láttam a tükrös szekrényben az arcom.
-    Ha kimegyek elversz, mert buzi vagyok?- röhögtem fel gúnyosan.
-    Nagyon örülök Wu Yifan vagyok-nyújtott kezet vigyorogva.
-    Ja, én is ...Park Chanyeol- fogadtam el felém nyújtott jobbját.
-   Kínai vagyok, de amint azt látod itt élek és dolgozok koreában és azt hiszem, hogy egy cipőben járunk- mosolygott rám négédesen. Férfias, markáns vonalai vonzóak voltak nem is kicsit. Szőkés kissé kusza tincsei pont tökéletesen illettek arcához.
-  Ohh....akkor téged is felpofoztak?- értetlenkedtem vigyorogva annak ellenére, hogy tudom hogy a szexuális identitására utal.
-    Hát persze- kacsintott vigyorogva. Hihetetlen pasi. Mosolyogva figyeltem, ahogy kiszolgálja a vendégeket míg hamiskásan mosolyog rám fél szemmel ide lesve. Körübelül fél órája annak, hogy Jongin távozott, de már kezdtem furcsálni kimaradását. Ennyi idő alatt bőven leszokta rendezni a nőket.
-   Baj van Chanyeol?- könyökölt előttem a pulton Yifan.
-    Ezt nem értheted Yifan- motyogtam.
-   Elég ha Krisnek szólítasz és nyugi ha elmondod megpróbálom megérteni- kacsintott rám mosolyogva majd egy újabb pohár átlátszó folyadékot tett elém.
-    Semmi ne is foglalkozz vele- legyintettem semlegesen.
-   Chan- hallottam meg fülembe  búgni Jongin szokásos mélyebb orgánumát mikor részeg majd ölelő karjait éreztem meg melkhasom  köré fonódni. Ez egy jel miszerint kellőképp be van baszva így jobb, ha megyünk. Bár nem tudom hol ivott ennyit vagy hogy mikor.
-   Ő?- mutatott a már vállamon  -még mindig ölelő - félig szuszogó Kaira.
-  Oh..Kris ő Jongin a legjobb haverom és Jo...
-   Nyugi nem izgatja ki vagyok- mosolygott Kris egyik tenyerét tarkójára simítva.
-  Igaz, eléggé illuminált állapotban van-löködtem meg kicsit Kai fejét ami a vállamon pihent.
-  Adj még egy italt mielőtt megkúrod őt a szemeddel-kiabált Kai kikelve magából.
-   Bocsi ilyenkor mindig idióta, de kérném a számlát- mosolyogtam a kissé meglepett Krisre s közben lefogtam a részeg Jongint.
-    Hagyd csak rendezem-  mosolygott rám mondandója végén legyintve egyet.
-   Ez? Nem, nem kell!- tiltakoztam.
-    Elég szép összeget ivott össze-mutatott haveromra-  Szóval állom, de cserébe meg kell, hogy hívj egy kávéra- villantott felém egy egész fogsoros mosolyt. Most ez akkor egy randi?  Én sosem mondtam, hogy randiznék vele.
-   Tessék-tolt elém egy cetlit a számával tajta-  Ha akarsz hívj én szivesen találkozom veled, de ha csak beszélgetni akarsz randi helyett az is megfelel, de a számla az enyém- nevettett fel. Most az egyszer éreztem azt, hogy valaki tényleg érdeklődik irántam és hogy őszinte is!  Mosolyogva fogadtam el a kis cetlit majd a kabát zsebembe helyeztem azt.
-    Meg fontolom és köszönöm- vigyorogtam rá. Majd lassan felállítottam Jongin aki nem igazán akart mozdulni.
-    Szia Kris és mégegy..
-   Fogd be- nevetett fel szenvedő énemen- Ha mégegyszer megköszönöd kötelező lesz a randi- emelte fel mutató ujját vigyorogva.
-   Akkor szia- intettem.
-    Szia- mosolygott majd neki látott a munkának. Vigyorogva hagytam el a helyiséget egy félig alvó Kaival.
Hiába vonszoltam magam után haverom nem igazán akart a lábára állni így jobbnak láttam, ha  a kezembe veszem a dolgokat szó szerint.Jongin térdhajlata alá nyúltam jobb kezemmel, bal kezemet pedig hátát fogtam közre így emeltem fel karjaimba. Mint ha a feleségem kaptam volna karjaimba a nászéjszakán és úgy vinném  el az ágyunkig legalábbis ilyen ez a szituáció szerintem ...két helyen is téves.
Egy:  Maximum a pasim kapkodom majd a karjaimba vagy ő az övébe, de ez már furább lenne.
Kettő: Nem feleséget vagy férjet(!) hurcolok hanem illuminált állapotban lévő legjobb haverom.
-    Most dugni fogunk?- mosolygott fel rám Jongin nyitogatva pilláit.
-   Almodik a nyomor-fintorogtam.
-   Én leszek felül-emelte fel mutató ujját.- Engem nem kúr seggbe senki!- röhögött fel saját idiótaságán majd csuklásba fullott nevetése.
Nem reagáltam semmit részeg megjegyzésére csak haladtam tovább a kihalt utcán. A  lámpa fények szépen megvilágították az utca  betonját és a körülötte lévő tárgyakat, növényeket is. Nyugodt volt minden, de így tíz fele közeledve -őszhöz illően- a levegő kezdett lehülni és ha barátom nem is én kicsit fáztam. Mondjuk ő a sok piátol biztos, hogy nem érzi de jobbnak láttam ha megkérdem a biztonság kedvéért.
-    Jongin nem fázol?- ráztam meg a karjaimban lévő fiút, hogy figyeljen rám.
-   Nem, de te sem fázhatsz hisz meleg vagy és a melegek nem fáznak, mert melegek- magyarázta meg az igen idióta állítását amin most nem tudom, hogy sírjak vagy röhögjek.
-    Chanyeol, te dugtál már pasit?- nézett fel rám piától ködös tekintettel.
-  Nem-motyogtam bár nem is értettem miért adtam választ erre.
-  Megdugnád Kyungsoot?- fintorgott jelentőségteljesen.
-    Mit számít ez?- húztam fel szemöldököm  kérdőn tekintve le rá.
-   Ő nagyon idegesítő, irritáló, nagy pofájú, beképzelt dög, de ennek ellenére meghúznád?- mutogatott frusztráltan össze-vissza.
-   Nincs igazad! Normális csak veled nem, mert nem tudsz viselkedni. Aranyos gyerek, de megmondtam nem húzok meg senkit míg komolyabban meg nem ismerem és ez mindenkire vonatkozik- sóhajtottam fel mondandóm végén.
- Hm..-mocorgott majd felyét nyakhajlatomba fúrta.Mikor a házuk elé értem csak imádkozni tudtam, hogy ne jöjjön le senki vagyis mindenki aludjon már. Lassan nyitottam ki az ajtót majd óvatósan, kimért léptekkel haladtam az emelet felé.
-   Chanyeol?- állt meg velem szemben Kai öccse ki érdeklődve mért végig.
-   Szia Hyunsung- mosolyogtam rá.
-  Mit csinálsz?- ásított fel majd pilláit lecsukta pár másodpercre.
-   Jong kicsit többet ivott, mint kellett volna- magyaráztam meg a furcsa szituációt, hisz mégis csak a bátyja van a karjaimban.
-    Fektessük le az ágyába-motyogta majd kitárta bátyja szobájának ajtaját. Előre mentem majd leraktam a  francia ágyára.
-  Vessük le a gatyáját?- nézett rám Hyunsung álmosan pillogva.
-   Hát bőrnaciban nem jó aludni szóval igen- vontam vállat majd közelebb mentem és az ágyra térdelve kapcsoltam ki nadrág övét.
-   Hyunsung húzd a gatyáját- utasítottam szegény kölyköt aki már lassan állva aludt. Gyorsan kezdte el már-már tépni a nadrágot róla, de az nem igazán akart engedelmeskedni neki.
-   Nincs most kedvem semmihez cica- motyogta forgolódva Kai, de szemei csukva voltak így foggalmam sem volt, hogy kit képzel most ide.
-    Dugulj már el- morgott Hyunseung is majd egy erősebb rántással Jong nadrágját leszenvedte a térdéig.
-    Segitenél?!- kérdezte hisztérikusan mikor már megelégelte nézésem.
-    Halkabban..- nyöszörgött Kai fejét fogva.
-    Halgass már az Isten szerelmére!- sziszegett Hyun majd szúrós tekintettel nézett rám. Gyors mellé álltam majd együtt leszenvedtük baszott szűk gatyáját.
-   Haza kéne mennem- motyogtam magam elé, de  nem igazán akartam itt hagyni szegényt így.
-   Menj csak itt maradok vele- sóhajtott fel majd fél kézzel hajába túrt.
-  Biztos?- néztem rá egy pillanatra hitetlenül.
-   Aha- mosolygott majd bevetődött az ágyba Jongot kicsit odébb tolva.
-   Köszi és aludj jól- öleltem kicsit meg amit meglepő módon viszonzott is majd eltávolodtam és integetve elhagytam a házat. Fáradtan és nyűgösen sétáltam haza és agyalnom is kellett, hogy mit mondjak holnap Baeknak. Próbálom majd eljátszani a másnapos köcsögöt. Otthon fáradtan dőltem be az ágyamba ruhástul és még az sem érdekelt, hogy büdös vagyok. Ráér minden más holnap.  Nagyot szusszanva hunytam le pilláim. A fáradság hamar eluralkodott rajtam így pár perc alatt az álmok szigetére sodorva.

4 megjegyzés:

  1. Hát, nem vagyok benne biztos, hogy ez egy értelmes komment lesz, mert a kisöcsém v3gig itt hisztizett mellettem, hogy úgy felbaszta az agyam, hogyha anyám, nem ülne az ágy szélén, már rég lerugdostam volna az ágyról vagy egyszerűen fognám és bebasznám egyhidegzuhany alá:@
    Nos, akkor, azt hittem megszakadok a röhögéstől mikor ezt a részt olvastam, főleg Baek és Chan beszélgetésén, de azt hiszem, hogy Jongon mégjobban xDD szegény Hyunsungot sajnálom, a másnap reggel miatt, mert van egy olyan érzésem, hogy Kai legalább ki fogja rugdalni az ágyból xD
    Kyungsoo jól elbeszélgetett magával, azt meg inkább tudni sem akarom, hogy Henry mit írt Channienak xD
    Nagyon remélem, hogy Baek szemszögéből is le fogod írni azt a beszélgetést, mert nagyon kiváncsi vagyok a reakcióira, de tudom, hogy szeretsz és le fogod írni :D <3
    Uh, hülye ribanc, beleül Yeol ölébe és még neki áll feljebb, adok én neki olyat, hogy a mikulás sem terrorizálja többet, de még csak baszni se fog tudni >< xD
    Krisyeol, háh ők nagyon cukik, de most hanyagoljuk azt, hogy Chant pakolják mem, inkább ő pakolja meg Baeket :3
    Szerintem, ha Kai emlékezni fog erre az estére, minimum zavarban lesz még akkor is, ha egy faszkalap, oszt jóvan xD
    Áhh, tényleg nem tudok, normális komit írni, bocsi Unnie ><
    Várom a kövit ^~^
    U.i.: Au, munka után még volt erőd írni? Jól bírod, nem mondom :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Nyugi drága dongsaeng megértem a helyzeted *--* Chan nagyon perverz módra váltott :D De Baek hát az ő gondolatai kiderülnek majd *o* Szerencséd van, hogy a következő részben lesz Kai szemszög xD Áhh...szegény Henry xD pedig tervezem, hogy az Ő szemszögéből (mellékesen) legyen rész ^^ Én is imádlak :D és megkapod nyugi~ .
      Szegény lány úgy látszik nem lesz több szexuális kapcsolata. KrisYeol *--* Hideg emberkénk még vissza tér xD Yaa..nem pakol senki senkit még :P Heh.?! ezt nézed te ki Kim Jonginból? xD na majd kiderül.
      Nem gond Dodo(mostantól dongsaeng helyett Dodo leszel xD )
      Sietek...bár nem leszek gyors, mert meg fogadom a jó tanácsot és jobban oda figyelek ^^
      Köszönöm a véleményed Dodo <3
      U.i: Chh...muszáj így legalább lekötöm magam xD

      Törlés
    2. Unnie, most egy kacsa lettem? XD
      Nyuuugodtan, hozhatsz, majd Henry szemszöget nem fog bántani senkit(szerintem) xD
      Heh, mi az hogy szegény lány megérdemli, majd üveget dugdos magának vagy mit tom én xD
      Valahogy sejtettem, hogy vissza fog térni, nem hiszem, hogy megemlítetted volna, ha nem szerepelne még :P
      De valaki meg fog pakolni valakit... legalábbis a perverz fantáziámban xD
      Ez most egy komoly kérdés volt? Mr. Kim Kibaszott Faszkalap Jonginból, ki a halál nem nézné ki ezt?? XD
      Csak lazán, ráérsz, én se nagyon sietek az enyémmel, bár az most egy kis meglepit fog tartogatni, de nem lövöm le :9
      Nyah, tudod, hogy rám mindig számíthatsz, és ha sok az energiád én szívesen fárasztalak chat-ben is xD

      Törlés
  2. Te vag Unnie kacsája xD
    OHoo...lesz Henry szemszög ahogy Sehun szemszög is xD te beteg dongsaeng ... :D Kris kell ide xD Mostanában csak dobozokat pakolnak, de nem úgy te perverz xD én nem nézném ki belőle xD Lehet hogy Unni befejezi a drága JongKeyét :) Te mindig fárasztasz xD

    VálaszTörlés